Singapore

Hej!
Efter 24 forjavliga men samtidigt roliga timmar pa ett tag kom vi till Singapore, har ar det helt sjukt frasch. Man far boter om man spottar pa gatan sa ni kan ju tanka er hur renligt och snyggt allting ar.

Bara under tiden vi gick till hotellet sag Adam Ohlsson typ 37 bilar som var varda mer an 1 miljon, han har aven bestamt sig for att bli miljonar nar han blir stor.
Idag har vi varit i massor av teknik-kopcentrum. Dom har hur mycket elektronik som helst men vi tittade bara. Ikvall ska vi aka till en konstgjord o som ligger har i narheten, Sentosa.

Imorgon aker vi vidare till Malaysia igen,

Ha det!


Kommentarer
Postat av: oskar

teknik-köpcentrum lät ju nice! hade nån sagt att det fanns sånt så kanske man hade sparat pengar o åkt med ;)

2009-02-16 @ 19:35:15
Postat av: Erik

Adam, hittat några snuskiga Mk-3 än?

2009-02-17 @ 22:19:35
Postat av: oskar

tror du dom svarar? noll koll, vet inte hur man gör

2009-02-18 @ 10:29:40
Postat av: Anonym

Öhhh... Hur svarar man? Jag är så konstig. Blond och allt, hur gör jag? Om ändå stora smarta oskar hade varit här och hjälpt mig. Han hade varit min räddare..

2009-02-18 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0