HUA HIN

Hej Hopp!
Vi lever, det gor vi, aven om vi inte var helt sakra pa att klara av Moskva. Det var varre an vi trodde faktiskt. Ryssar ar dumma i huvet, ingen kan engelska och alla ser skitsura sa fort man kollar pa dom. Vi satt i 9 timmar och laste vara tidningar. Vi fick aven en van som ocksa skulle till thailand, daniel. Miriam fick ocksa en kompis, men han luktade ackligt och sov mest hela tiden.

Jaja, nu ar vi iallafram framme, sa fort vi kom till Bangkok blev vi palurade en taxi for alldeles mycket pengar enligt Miriam sa hon prutade, hon har gatt den harda skolan hos Kenth och Gunilla.
Taxiresan var en mardrom, mamma Monne hade dott, bokstavligen. Vi hade inte sovit pa 20 timmar sa alla somnade forutom Elin, Hon var livradd. Hon sparrade upp ogonen med tandpetare och latsaspratade med chafforen som korde i 130 km/h. Hon var lite radd att han skulle somna, han sag ganska trott ut.

Nu ar vi i Hua Hin. Vi bor helt okej och valdigt billigt. Vi har varit pa stranden nu i tva dagar. Det ar skont. Valdigt varmt och man kanner sig som hemma for det blaser som pa tofta en vanlig sommardag i Juli.

Imorgon ska vi upp i ottan da ska vi aka vidare till Koh Pang ang, vi ska aka Speedboat och Mirri sager att det man mar jatteilla, men vafan man ar val van med M/S Visby, dar kan det ju ocksa blasa upp lite ibland?

Vi saknar alla er dar hemma!

Simma lugnt, det ska vi gora! Skeppohoj!

Miriams van pa Moskvas flygplats
Miriams kompis i Ryssland. Han hade nog inte duschat sen midsommar!

Hua Hin by night
Direkt nar vi kom till Hua Hin gick vi till stranden och at mat, har ser man en annan fin stad som ligger lite langre bort, eller natt!



Forsta dagen pa stranden, fin branna kan jag inte pasta att vi har fatt annu, men snart sa!

Kommentarer
Postat av: maja

åh vilka snyggingar, sola åt mig med!

(.. och jaaaa, jag ångrar mig att jag inte är med.)

2009-01-06 @ 15:27:57
Postat av: Natta

Jag saknar er så mycket..

2009-01-06 @ 22:14:19
Postat av: Elin (Majas ABC vän..)

Hej tjejer! Ni ser ut att trivas, de skulle jag med gjort.. Ta hand om er och lev livet!

Säger som Maja; sola lite åt MIG.

2009-01-06 @ 23:37:41
Postat av: Gun o Gunnar

Hej Elin ,hanna och Miriam! Har ni inte en liten stund över så att vi kan få höra om era eskapader? Vi är så nyfikna och blir lika besvikna varje gång vi tittar på bloggen. Sköt om er! Kram!

2009-01-13 @ 10:53:28
URL: http://elinhannamiriam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0